Søk i denne bloggen

torsdag 24. november 2011

takk til dere!

Jeg har akkurat sendt av gårde refleksjonsnotatet mitt.  Det er på vei i den verdensomspennende skjøteledningen nå. Selv sitter jeg igjen på arbeidsrommet mitt med en følelse av takknemlighet. Takk, for at jeg har fått være en del av nettverket, for alle de fine og reflekterte innleggene deres, for alle litteraturtips osv. Det har gjort Modul7 og tilhørende pensum mer spennende enn det ellers ville vært. Takk for all respons! Det er særdeles nyttig med tips, råd, spørsmål, humor osv. Takk!

6 kommentarer:

  1. Helt enig! Takk, også til deg :) Vi sees over helga.

    SvarSlett
  2. Da får jeg takke for alt du har bidratt med, Nils Petter! Snakkes på mandag.

    SvarSlett
  3. Takk, det samme til deg Nils Petter! Dette har vore ein utruleg lærerik, motiverande og morosam måte å tilegne seg ny teori og fagstoff på.

    SvarSlett
  4. Sjøl takk, da jeg leste innlegget ditt i går kveld fikk jeg assosiasjoner til den gamle Prudence sangen: "Vi vil sei takk te dokk som hørt på oss...." Sangen formidler en ektefølt takknemmelighet slik jeg oppfatter både du og alle andre i gruppa gjør, god følelse. Gleder meg ekstra til å treffes over helga :-)

    SvarSlett
  5. Takk det samme! Dette har inspirert. Vi snakkes på mandag.

    SvarSlett
  6. TAkk for velskrevet, reflektert, inspirert og inspirerende bloggfølge!

    SvarSlett